Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2013 02:10 - Отново скарани
Автор: dododimitrova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 242 Коментари: 0 Гласове:
0



 Това е първият постинг и се надявам и да не ви се е случвало нещо такова....
Това беше последният път в който се скарах с неа-добрата си приятелка.
Може да ви се стори много детинско,но (въпросното момиче) започна да се държи странно.Започна да се сърди за най малкото нещо.Например оцелих я на шега с кумболка(преди всички я целеха) и тя направи голям проблем.Не заради всички,че сме я целили,а затова че и аз съм искала да се пошегувам.....
Друг пример....Опитвах се да завържа нови приятелства(нямам много приятели) и реших да отида с няколко момичета да се разходим.Попитах я дали иска и тя да дойде,но тя ми каза,че ще ходи на народно пеене(отдавна ходи).След като аз се върнах и тя също разбрах,че тя ми се сърди задето съм отишла с други момичета.И забележете това всичко се случва в 1 ден идвата примера.Другите ми приятели отидоха при нея и се опитаха да разберат защо ми е сърдита този път и тя им е разказала.Аз ги чух какво си говореха.....(Въпросното момиче) каза съвдем високо,че и е писнало от мен...Отидох там намесих се.Започнахме да се караме.Накрая тя ми го каза в очите,че и е писнало от мен...Аз отвърнах че и аз се чувставам така.....Че ми писна тя постоянно да се сърди за най-малкото нещо.....Обичах я като приятелка,но просто вече тя мина всички граници........Вече всеки ден идва да ме вика навън,но аз и отговарям,че не ми позволяват,заради ниските ми оценки....Така продължава вече почти седмица.........Незнам просто как да и го кажа в очите,че повече няма да излизам повече,че повече не искам да си говорим.....Дори не искам да се засичаме в училище......
Който прочете това искам да го помоля да ми даде съвет как да се справя....Как да и кажа истината в очите....

н апнопопи

но


Тагове:   ТРИ,   едно,


Гласувай:
0



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dododimitrova
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6677
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930